Hlavní navigace

Nástroje pro podnikovou správu sociálních médií: UberVU, Salesforce

3. 10. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: © maxkabakov - Fotolia.com
Sociální média vítězí a většina CIO si tuto překvapivou realitu již uvědomuje. Podívejme se na další dva nástroje pro správu sociálních médií v podnikovém prostředí.

← Nástroje pro podnikovou správu sociálních médií: GremIn, SocialCompass

UberVU: Jednoduché přispívání na více platforem

UberVu je nejjasnějším ekvivalentem více spotřebitelských nástrojů jako je TweetDeck, SproutSocial nebo HootSuite. Tento nástroj je určen k tomu, aby pomohl týmům sociálních médií odesílat zprávy na více platforem. Spolupracuje s běžnými službami, jako je Twitter a Facebook, ale také vám umožní spravovat příspěvky pro Reddit, YouTube, Google+ a dokonce i příspěvky na blog.

Protože je UberVU určen pro podniky, zahrnuje funkce pro větší týmy. Například můžete zadávat úkoly a vyžadovat schválení předtím, než vypustíte konkrétní příspěvek. Tento manažer sociálních médií vám také umožní provádět vyhledávání značky, čímž vám pomůže s marketingovými aktivitami a navíc se můžete podívat na „konverzační mapu“ všech zmínek značky a diskusí o ní.

Při psaní příspěvků nebo odpovídání na dotazy a reakce zákazníků mohou vaše týmy používat stejné rozhraní pro každou připojenou platformu sociálních médií. Chytrý plánovač pomůže vašim týmům v každodenních špičkách – například prodáváte-li online boty, můžete ráno zvěřejňovat příspěvky o nějaké sportovní značce či řadě, protože v té době nejvíce lidí píše statusy či tweety o tom, jak si byli zaběhat. Týmy také mohou vyhledat tzv. „influencery“, tedy lidi s vlivem na ostatní, na základě těch, kteří je sledují i jejich aktivity v reálném čase, a potom se s nimi zapojit do konverzace o (vaší) značce.

Salesforce Marketing Cloud: Více podnikových sociálních platforem

Jedním z nejvýkonnějších balíků pro správu podnikových sociálních médií je Salesforce Marketing Cloud. Tento nástroj obsahuje Radian6, který společnostem pomáhá analyzovat aktivitu na sociálních médiích; Buddy Media, který je využíván pro publikaci marketingových materiálů pro sociální média; a reklamní platformu Social.com, která týmům pomáhá vytvářet a spravovat odměny a kupóny na sociálních médiích ve velkém měřítku.

Radian6 je výkonný tím, jak se propojuje s mnoha sociálními kanály – s typickým Twitterem, LinkedInem a Facebookem, ale i s blogy, komunitními stránkami, video kanály a dokonce i formuláři a komentáři u jiných příspěvků. Můžete vyhledávat náledy okolo různých značek a podívat se na to, kolik lidí o dané značce diskutuje či kolik stížností následuje po určitém průšvihu značky (například když se provalí, že přepravní společnost neopatrně házela s balíky svých zákazníků). Pokud ve skutečnosti umístíte na Twitter stížnost na konkrétní značku, je zde velká šance, že někdo používá Radian6, aby váš problém objevil a mohl s vámi na řešení problému spolupracovat.

soutez_casestudy

Zatímco Buddy Media umožňuje vytvářet líbivé marketingové kampaně na sociálních médiích, které by lidi vedli na vaši facebookovou stránku, již by pak „lajkovali“ nebo sdíleli s přáteli. Je to jako „Adobe Photoshop“ pro web; používáte šablony pro tvorbu materiálu, a následně zprávu o vaší značce publikujete a sledujete.

→ Nástroje pro podnikovou správu sociálních médií: Shoutlet, Bottenlose

Byl pro vás článek přínosný?