;
Hlavní navigace

Nástroje pro podnikovou správu sociálních médií: UberVU, Salesforce

3. 10. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: © maxkabakov - Fotolia.com
Sociální média vítězí a většina CIO si tuto překvapivou realitu již uvědomuje. Podívejme se na další dva nástroje pro správu sociálních médií v podnikovém prostředí.

← Nástroje pro podnikovou správu sociálních médií: GremIn, SocialCompass

UberVU: Jednoduché přispívání na více platforem

UberVu je nejjasnějším ekvivalentem více spotřebitelských nástrojů jako je TweetDeck, SproutSocial nebo HootSuite. Tento nástroj je určen k tomu, aby pomohl týmům sociálních médií odesílat zprávy na více platforem. Spolupracuje s běžnými službami, jako je Twitter a Facebook, ale také vám umožní spravovat příspěvky pro Reddit, YouTube, Google+ a dokonce i příspěvky na blog.

Protože je UberVU určen pro podniky, zahrnuje funkce pro větší týmy. Například můžete zadávat úkoly a vyžadovat schválení předtím, než vypustíte konkrétní příspěvek. Tento manažer sociálních médií vám také umožní provádět vyhledávání značky, čímž vám pomůže s marketingovými aktivitami a navíc se můžete podívat na „konverzační mapu“ všech zmínek značky a diskusí o ní.

Při psaní příspěvků nebo odpovídání na dotazy a reakce zákazníků mohou vaše týmy používat stejné rozhraní pro každou připojenou platformu sociálních médií. Chytrý plánovač pomůže vašim týmům v každodenních špičkách – například prodáváte-li online boty, můžete ráno zvěřejňovat příspěvky o nějaké sportovní značce či řadě, protože v té době nejvíce lidí píše statusy či tweety o tom, jak si byli zaběhat. Týmy také mohou vyhledat tzv. „influencery“, tedy lidi s vlivem na ostatní, na základě těch, kteří je sledují i jejich aktivity v reálném čase, a potom se s nimi zapojit do konverzace o (vaší) značce.

Salesforce Marketing Cloud: Více podnikových sociálních platforem

Jedním z nejvýkonnějších balíků pro správu podnikových sociálních médií je Salesforce Marketing Cloud. Tento nástroj obsahuje Radian6, který společnostem pomáhá analyzovat aktivitu na sociálních médiích; Buddy Media, který je využíván pro publikaci marketingových materiálů pro sociální média; a reklamní platformu Social.com, která týmům pomáhá vytvářet a spravovat odměny a kupóny na sociálních médiích ve velkém měřítku.

Radian6 je výkonný tím, jak se propojuje s mnoha sociálními kanály – s typickým Twitterem, LinkedInem a Facebookem, ale i s blogy, komunitními stránkami, video kanály a dokonce i formuláři a komentáři u jiných příspěvků. Můžete vyhledávat náledy okolo různých značek a podívat se na to, kolik lidí o dané značce diskutuje či kolik stížností následuje po určitém průšvihu značky (například když se provalí, že přepravní společnost neopatrně házela s balíky svých zákazníků). Pokud ve skutečnosti umístíte na Twitter stížnost na konkrétní značku, je zde velká šance, že někdo používá Radian6, aby váš problém objevil a mohl s vámi na řešení problému spolupracovat.

CS24

Zatímco Buddy Media umožňuje vytvářet líbivé marketingové kampaně na sociálních médiích, které by lidi vedli na vaši facebookovou stránku, již by pak „lajkovali“ nebo sdíleli s přáteli. Je to jako „Adobe Photoshop“ pro web; používáte šablony pro tvorbu materiálu, a následně zprávu o vaší značce publikujete a sledujete.

→ Nástroje pro podnikovou správu sociálních médií: Shoutlet, Bottenlose