Hlavní navigace

Zákaznický servis na nejvyšší úrovni s řešením VOCOVO

10. 11. 2022
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Joyce
Nejen zlepšení zákaznického servisu nabízí unikátní řešení VOCOVO. Zefektivnit a zlepšit umí také týmovou komunikaci. A to jsou stále jen zlomky toho, co vše můžete díky tomuto sofistikovanému řešení získat.

VOCOVO je komplexní systém zahrnující efektivní, lehké, odolné náhlavní soupravy a další zařízení, která pokryjí komunikační požadavky celého pracoviště. Pracovníci tak mezi sebou budou bezdrátově propojeni pomocí telefonů, pokladních klávesnic či zákaznických Call Pointů. Díky tomu budou moci splnit každý požadavek zákazníka během okamžiku, což posune zákaznický servis na zcela jinou úroveň.

A jak náhlavní soupravy fungují? Jednoduše stačí stisknout tlačítko a začít hovořit. Celý tým pracovníka uslyší, může mu odpovědět a pomoci. Spojení lze navázat také pouze mezi dvěma náhlavními soupravami, a to jednoduše pomocí hlasových příkazů volajícího. Jakmile volaný hovor přijde, mohou se mezi sebou bavit pouze dva pracovníci soukromě a nikdo jiný je neslyší. Nedochází tak k rušení ostatních na pracovišti.

Co je ale opravdovým benefitem exkluzivního řešení VOCOVO je možnost kombinace hardwaru a softwaru se všemi vašimi oblíbenými aplikacemi třetích stran. Nemusíte se tak učit používat žádné nové aplikace a zároveň můžete využívat všech výhod, které systém nabízí.

S čím je možné integrovat řešení Vocovo:

Chytrá zařízení – Vocovo se k nim připojí jednoduše přes API, takže je možné reagovat na oznámení např. z kamer, regálů, samoobslužných pokladen a dalších.

Samoobslužné pokladny – rychlejší autorizace transakcí a vyřešení problémů, které pokladny nahlásí pracovníkovi do náhlavní soupravy.

Integrace s telefony – Vocovo je možné propojit se stávajícím telefonním systémem tak, aby zaměstnanci mohli obsluhovat příchozí a odchozí hovory pomocí jejich náhlavních souprav.

Interní spolupráce – umožňuje sdílet novinky od vedení konkrétním kolegům, týmům nebo prodejnám.

Řízení pracovních sil – Vocovo umí změnit oznámení úkolů generovaná v aplikacích na hlasové zprávy, kde mají zaměstnanci přístup prostřednictvím jejich náhlavní soupravy. Zprávy je možné měnit a pracovníci je mohou nahlásit jako ukončené.

Benefity řešení VOCOVO:

  • Snadnější a rychlejší komunikace mezi zákazníkem a prodejcem
  • Zvýšená efektivita práce
  • Vyšší tržby
  • Zkrácení front na pokladnách
  • Zlepšení komunikace v týmech
  • Úspora kroků a tím času jednotlivých zaměstnanců
  • Vysoká návratnost investice
  • Možnost propojení s aplikacemi třetích stran

Kde využít systém VOCOVO:

Maloobchod a velkoobchod

Vocovo zde pomáhá např. zkracovat fronty u pokladen, optimalizuje využití personálu a zlepšuje komunikaci se zákazníky, která je rychlá, diskrétní a efektivní.

Výroba a sklady

Díky řešení Vocovo mohou být kolegové neustále v kontaktu, čímž se zabraňuje častému zastavení výroby. Zlepšuje se zákaznický servis a optimalizuje se využití personálu.

Divadlo a kulturní akce

U řešení Vocovo nenajdete žádné dráty ani kabely a komunikace je okamžitá s křišťálově čistým zvukem. Pomáhá zlepšit efektivitu práce zaměstnanců, snižuje náklady a mnoho dalšího.

Ostatní prostředí:

  • Nemocnice
  • Pečovatelské domy
  • Restaurace
  • Bezpečnostní týmy
  • Muzea
  • Umělecké galerie
  • Hotely či konferenční centra

Řešení VOCOVO je tady od toho, aby vám pomohlo snížit náklady, ušetřit peníze a zvýšit zisky. Je produktem britské firmy Strongbyte. Společnost Joyce ČR je výhradním dodavatelem technologického řešení VOCOVO pro český a slovenský trh.

Kontaktní osoba pro dotazy ohledně řešení VOCOVO:

  • Milan Zorník
  • vedoucí obchodního
  • oddělení IT
  • Tel.: +420 539 088 014
  • E-mail: milan.zornik@joyce.cz

Autor článku