Hlavní navigace

Průvodce, jak pomoci zaměstnancům uspět na hybridním pracovišti

20. 12. 2022
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: Pexels – fauxels
Současné světové výzvy, technologie, pandemie a také preference lidí, již delší dobu mění způsob práce, se kterým jsme se dosud setkávali. CIO čelí výzvám, jak umožnit asynchronní práci, udržet produktivitu a neztratit angažovanost a efektivitu pracovníků při propojení lidí v různých časových pásmech a na různých místech. Co by měli vedoucí pracovníci a technologové ve firmách dělat, aby umožnili pracovníkům výborně udržované a dobře strukturované prostředí?

Výzvy spojené s hybridním pracovištěm

Náš typický pracovní den se nyní liší od toho před pandemií. Podle studie Anatomy of Work Global Index 2022 přední platformy pro řízení projektů Asana Inc. existuje v našem pracovním režimu mnoho pozitivních i negativních změn. Jaké jsou tyto výzvy, kterým čelíme v současnosti:

  1. I když pracovníci tráví více času kvalifikovanou prací, která vyžaduje jejich odborné znalosti, nemají pocit, že je to přínosné, protože strategické práce výrazně ubývá. 
  2. Takzvaný problém „work about work“, který zahrnuje komunikaci o práci, zjišťování informací a sledování aktualizací stavu, zůstává masivním důvodem vyhoření pracovníků. Podle nedávného průzkumu společnosti Asana tráví pracovníci více než 50% svého času rutinními a opakujícími se úkoly. 
  3. Nárůst pracovních aplikací spolu s hybridním režimem má vliv na produktivitu a koncentraci pracovníků. V současné době se více než polovina pracovníků cítí rozptýlena a zahlcena notifikacemi z aplikací. Zároveň je většina pracovníků přesvědčena, že zlepšení efektivity jejich schůzek sníží množství komunikace prostřednictvím aplikací. 

Zbytečné schůzky, zahlcení notifikacemi aplikací a rutinní úkoly jsou tedy problémy, které způsobují rozptýlení a vyhoření pracovníků a negativně ovlivňují efektivitu prostředí hybridního režimu. 

Klíčové faktory produktivní asynchronní spolupráce 

Zde je několik zásadních kroků, které můžete podniknout pro zlepšení spolupráce vašeho týmu v hybridním režimu, kde může být asynchronní spolupráce náročná:

ICTS23

  1. Podpořte týmovou spolupráci: i když váš tým není pohromadě, můžete mu umožnit tvořit spolu prostřednictvím určitého komunikačního standardu, pravidelných videokonferencí a online prostoru pro spolupráci. 
  2. Zlepšete schůzky: Měli byste neustále revidovat program schůzek, sestavovat pouze ty užitečné a potřebné a škrtat ty nepotřebné.
  3. Omezte rozptylování: Dejte svým pracovníkům nástroj pro spolupráci, který jim umožní komunikaci v reálném čase a sdílení souborů na jednom místě, takže budou na jedné lodi, budou pokračovat v asynchronní spolupráci, ale zároveň zůstanou soustředění. 

Vyplňte formulář a získejte

 

30denní zkušební verzi Asany zdarma2 hodiny Discovery Session s odborníky společnosti Cloudfresh, během které vám:

  • Analyzují současné pracovní postupy řízení projektů ve vaší společnosti;
  • Provedou ukázku nástrojů a funkcí Asana podle vašich potřeb;
  • Předloží návrh na zvýšení produktivity vaší organizace.

Pojďme společně zlepšit pracovní postupy řízení projektů a udělejme ze spolupráce vašeho týmu hybnou sílu pro vaše škálování a obchodní úspěch!

Jak řídit více pracovních postupů a projektů napříč několika týmy, abyste dosáhli produktivní spolupráce, efektivity a spokojenosti pracovníků? Vyberte si  Asanu. Tuto platformu si vybraly stovky světoznámých společností, jako jsou Amazon, Google, P&G, Spotify, Slack, Deloitte, Uber, PayPal a mnoho dalších. Zde je několik tipů, jak používat nástroj pro správu projektů Asana, v Byznys nebo Prémium předplatném: 

  1. Pomocí funkce Asana Portfólio můžete na jednom místě uspořádat všechny své projekty, jejich stavy a rozsahy dat. Je to naprostý převrat v úspoře času při řízení vašich týmů, snižování počtu opakujících se úkolů a zbytečné komunikace. 
  2. Uspořádejte svůj tým podle společných cílů. Pomozte svému týmu pracovat denně s možností zobrazení jeho celkového dopadu na společnost. Zajistí transparentnost a přehlednost v rámci všech útvarů společnosti a zároveň zabrání vyhoření pracovníků. 
  3. Nastavte jasná očekávání pomocí úkolů. Sledujte termíny a priority svých projektů, upusťte od neustálé komunikace a prohlídky týmového úsilí a stanovte přesné a konkrétní úkoly. 
  4. Sledujte produktivitu prostřednictvím univerzálního reportingu. Získejte podrobné informace o zpožděných úkolech a produktivitě jednotlivých členů týmu.  
  5. Automatizujte své pracovní postupy pomocí pravidel. Pravidla jsou automatizační funkcí, která umožňuje vytvářet sekvence, jež posouvají práci systematičtěji krok za krokem a eliminují veškerou manuální práci. 
  6. Dokumentujte a spravujte svou znalostní bázi. Umožněte své firmě jasně zdokumentované standardní operační postupy (SOP), aby k nim zaměstnanci měli snadný přístup a mohli se orientovat ve všech aspektech své pozice.

Jako partner společnosti Asana může Cloudfresh vašemu podniku poskytnout řešení pro správu práce, které posune týmovou spolupráci na vyšší úroveň. Cloudfresh se těší důvěře mnoha společností po celém světě, mezi naše zákazníky patří Creative Dock, Oktagon MMA, Belenka, Gentleman Store a mnoho dalších. Naši odborníci na Asanu se mohou ponořit do hloubky vašich firemních pracovních postupů, analyzovat vaše potřeby a problémy a implementovat řešení Asana směřující k vytvoření transparentních, strukturovaných a dobře koordinovaných pracovních postupů pro různé velikosti týmů, pro různé režimy a odvětví.