Hlavní navigace

Nová mobilní aplikace ORION EDI – na cesty i pro okamžitý přehled

13. 7. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: CCV Informační systémy
Nad smysluplností některých aplikací se bezpochyby můžeme přinejmenším pousmát, to však rozhodně není případ Mobilní aplikace ORION EDI společnosti CCV Informační systémy. Přistupovat k objednávkám prostřednictvím mobilních telefonů je totiž pro zákazníky služby ORION EDI mimořádně praktické. Nejenže mají kdykoliv a odkudkoliv přístup ke svým přijatým objednávkám, ale mohou je přímo z mobilního telefonu i potvrdit nebo jedním klikem přeposlat svým kolegům na email a bezprostředně tak zahájit jejich realizaci.

Pro neustálý přehled

Mobilní aplikace, umožňující rychlé sdílení informací o firemních objednávkách, je určená více než 1500 zákazníků služby ORION EDI a k dispozici je zcela zdarma. Její uživatelé na ni nejvíce oceňují přehlednost, rychlost a dostupnost informací z EDI komunikace, jak potvrzuje i Milan Weirich, ředitel českého a slovenského zastoupení společnosti WELEDA: „Chci mít neustálý přehled o obchodu společnosti. Mobilní aplikace ORION EDI je pro mě jednoduchý a přehledný kontrolní nástroj, když jsem na cestách. Notifikace mě okamžitě informují o nových objednávkách od klíčových zákazníků a já tak mohu průběžně sledovat jejich stav a pravidelnost.“

Orion EDI

soutez_casestudy

Každodenní využití

O tom, že zákazníci Mobilní aplikaci ORION EDI používají skutečně aktivně, svědčí nejen průměrná doba návštěvy aplikace, která činí více než 4 minuty, ale také její velmi časté používání. Podle aktuálních statistik společnosti CCV Informační systémy totiž téměř tři čtvrtiny jejích držitelů (71 %) využívají aplikaci každý den, obden pak dalších více než 10 %. Naopak méně než jednou týdně si mobilní aplikaci ORION EDI otevře jen 5 % zákazníků, zbylých necelých 14 % tak činí alespoň jedenkrát za týden.
Větší oblibu si zatím mobilní aplikace ORION EDI získala u těch zákazníků, kteří používají na svých chytrých telefonech či tabletech operační systém Android (82 % stažení přes Google Play), zbývajících 18 % si pak stahuje aplikaci prostřednictvím AppStore a využívá ji tak na mobilních zařízeních se systémem iOS.

Byl pro vás článek přínosný?