Hlavní navigace

Na využití VR a vývoj mobilních aplikací se zaměří Mobile Marketing Forum

19. 9. 2023
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Internet Info
Konference představí úspěšné business cases ve vývoji a designu mobilních aplikací, marketingové kampaně aktivující mladou generaci i využívání moderních technologií jako jsou virtuální a rozšířená realita.

Mobile first se mění na mobile always a nikdy tak nebylo tolik možností a příležitostí spojit se s vašimi zákazníky přes mobilní zařízení. Proto jsme pro vás připravili konferenci Mobile Marketing Forum, která se zaměří na nejnovější trendy ve vývoji a designu mobilních aplikací. Také uslyšíte řadu inspirativních case studies mobilních kampaní,využívající imerzivní technologie AR, VR a metaverse, umožňující tu nejlepší interakci s uživatelem a oslovení i nejmladší generace.

Jak vlastně úspěšně přivést inovativní aplikaci na trh, jaká úskalí nás mohou potkat při jejím vývoji i z pohledu práva ukáží zástupci značek Avon, Notino, Komeční banka, T-Mobile a agentur jako Aetna, Ogilvy, SKOUMAL, This is Locco, Visibility. 

Již 3. října v Galerii kavárny Louvre v Praze.

Přednášky, které by vás mohly zajímat:

Úspěchy a pády mobilního světa

Těšit se můžete na konkrétní ukázky z praxe vývojářské firmy Skoumal v podání jejího CEO Vladislava Skoumala. A to jak na ty úspěšné, tak i na ty, které se nepovedly, včetně postupů, jak překonat překážky a vybudovat úspěšný mobilní projekt.

Zvyšujte své příjmy s mobilní aplikací

Michal Mašika z Notino předvede, jak efektivně využít mobilní aplikaci pro podporu růstu vašeho byznysu. Představí osvědčené taktiky a strategie, zahrnující oblasti UX, vývoje produktu a marketingu.

10 pravidel jak na design mobilních aplikací

Lucia Tarbajovská a Helena Warausová se s vámi podělí o 10 hlavních pravidel, kterými se v Komerční bance řídí při tvorbě designu mobilní aplikace KB+. Ta byla spuštěna v letošním roce jako součást velké digitální transformace bankovního domu.

Imerzivní technologie v akci

Juraj Kováč ze slovenské agentury This is Locco ukáže příklady úspěšných mobilních kampaní a aktivací právě pro mladou a supernáročnou cílovou skupinu. Těšte se na immersive, AR, VR nebo metaverse.

Co přináší kampaním rozšířená realita

Vojtěch Foukal z Visibility představí kampaň značky Avon, jejíž součástí byla možnost vyzkoušet si pomocí AR ideální odstín rtěnky přímo na displeji mobilního telefonu. Ta nejen že překonala zadané cíle, ale dostala se i mezi vzorové case studies prezentované na webu společnosti Meta.

5 tipů právníka, jak vyvinout aplikaci a nezbláznit se z toho

Odstrašujících právních přešlapů při vývoji mobilních aplikací viděl advokát Ondřej Hanák z eLegal za svou praxi už hodně. Jak se nestát příkladem pro budoucí Ondřejovy prezentace a jak neživit právníky ve sporech s vývojáři nebo zákazníky, se dozvíte v přednášce plné příkladů z právní praxe.

soutez_casestudy

Autor: Internet Info

A to není všechno. Kompletní program konference najdete na stránkách konference Mobile Marketing Forum. Vstupte s námi do světa mobilního marketingu, odhalte specifika mobilních kampaní a nakoukněte za oponu vývoje i designu úspěšných mobilních aplikací. Přijďte 3. října do Galerie kavárny Louvre v Praze a inspirujte se, jak i vy můžete proměnit svůj byznys s podporou mobilní technologie. Zaregistrovat se za 2 990,– můžete na stránkách akce.

Mediálními partnery konference jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Produktový partner je EasyEvent. Organizátorem jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku