Hlavní navigace

CIO Grand Prix: GuideVision – Implementace procesu řízení lidských zdrojů na platformě ServiceNow v lékárnách Dr. Max

19. 4. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: IDG
Redakce CIO uděluje ocenění CIO Grand Prix 2017 společnosti GuideVision za výjimečné IT řešení v oblasti lidských zdrojů, které efektivně pomáhá bojovat s nedostatkem zaměstnanců.

Personální situace nejen v IT je kritická. Nedostatek pracovníků je i ve farmaceutických společnostech a výjimkou nejsou ani lékárny Dr. Max. V boji proti nedostatku kandidátů na pracovní pozice oslovili v lékárnách Dr. Max odborníky společnosti GuideVision, aby vytvořili nové end-to-end řešení náborového procesu.

Ti jako specialisté na platformu ServiceNow vytvořili a zprovoznili řešení, které propojuje a automatizuje jednotlivé pracovní agendy a jejich činnosti. Patří sem zejména správa pracovních pozic (pracovní náplň, benefity atd.); vypisování volných pracovních míst včetně upřesnění podmínek konkrétního místa; vytváření inzerátů a jejich publikování, jehož součástí je i kontaktní formulář; několikastupňové vyhodnocování žádostí zakončené rozhodnutím o přijetí/zamítnutí; nástup nového zaměstnance, jehož obsahem je vyřízení všech pracovněprávních náležitostí, a také dokonce řídí praxi studentů farmaceutických škol v lékárnách Dr. Max.

příloha_ovladnete_sva_data

Všechny subprocesy sdílejí jednotnou datovou základnu, čímž se zamezí duplicitám ve shromažďování dat; dosahuje se automatizace úkolů; organizace jednotlivých kol přijímacích pohovorů včetně pozvánek pro účastníky a řadu dalších nezbytných kroků nutných v rámci výběrového řízení.

Vysoká efektivita náborového procesu se projevuje nejen ve spokojenosti interních zaměstnanců, kteří s tímto řešením pracují, ale rovněž se odráží v ochotě uchazečů pracovat právě pro lékárny Dr. Max.

Byl pro vás článek přínosný?