Hlavní navigace

Jedna verze pravdy: Reportovací systém SAS v GE Money

3. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

GE Money patří mezi největší finanční ústavy v České republice. Problém, který bylo nutno vyřešit: dát celopodnikovým reportům jejich význam (časový i obsahový). Úspěch v byznysu je přímo závislý na dostupných a včasných informacích, které jasně informují o tom, co, kdo a jak dělá dobře či špatně, jaká část byznysu jde a která stagnuje. V minulosti reporty v bance trvaly nepřiměřeně dlouho a tudíž jejich používání bylo víceméně neefektivní, zdlouhavé a nekonkurenční

GE Money patří mezi největší finanční ústavy v České republice. Skládá se zde ze tří divizí: GE Money Bank (kompletní bankovní služby, včetně služeb pro SMB a retail), GE Money Multiservis (prodej úvěrů a karet) a GE Money Auto (leasing aut). Banka obhospodařuje 212 poboček a 515 bankomatů. GE Money ovšem rovněž patří na zdejším trhu k průkopníkům v chápání a zavádění CRM při práci s „trhem“. Jako první na trhu spustila tzv. cílené kampaně, právě při nichž je příprava dat nejsložitější a nejnáročnější. Mimochodem společně s firmou SAS a jejím partnerem již v minulosti spolupracovala na vývoji campaign management řešení. Ten následně GE odkoupila a sama pokračovala v jeho dalším vývoji.

Problém, který bylo nutno vyřešit: dát celopodnikovým reportům jejich význam (časový i obsahový). Úspěch v byznysu je přímo závislý na dostupných a včasných informacích, které jasně informují o tom, co, kdo a jak dělá dobře či špatně, jaká část byznysu jde a která stagnuje. V minulosti reporty v bance trvaly nepřiměřeně dlouho a tudíž jejich používání bylo víceméně neefektivní, zdlouhavé a nekonkurenční.

Více o průběhu celého projektu a jeho výsledcích se dozvíte v případové studii, kterou si můžete stáhnout ve formátu PDF.
SAS studie GE money.pdf

Byl pro vás článek přínosný?