Hlavní navigace

Jak vytvořit stránku společnosti na LinkedIn (2.)

14. 2. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com
Stránky společností na sociální síti LinkedIn jsou bezplatným a efektivním způsobem ke zlepšení vaší online aktivity. Díky nim vás mohou vaši zákazníci najít, mohou vás sledovat a můžete je „vtáhnout do děje“. Pro rozjetí stránek společnosti musíte podniknout kroky zmíněné v tomto článku.

Předchozí díl

V okně editace můžete upravovat i další záležitosti týkající se stránky. Můžete přidat detaily o společnosti jako je její popis, geografické umístění, velikost podle počtu zaměstnanců a odvětví. Stránka společnosti může mít individualizované úvodní obrázky a lze přidat i různá loga. Jestliže je vaše společnost zapojena v některé ze skupin na LinkedInu, můžete tuto informaci umístit naspod stránky.

LinkedIn

Jakmile tyto detaily vyplníte, klikněte na „Publikovat“.

Stránka vaší společnosti je nyní hotova, ale ještě na ní nejsou žádné produkty ani služby. Pro jejich umístění na stránce klikněte na panel „Produkty“ v horní části obrazovky.

Jakmile máte sepsány všechny vaše produkty a služby, je čas na další nadstavbu.

Jak zvýšit počet sledujících na LinkedInu

Pobídněte své zaměstnance, aby se se stránkou spojili. Tito lidé se objeví na vaší stránce jako zaměstnanci, což je zviditelní v rámci LinkedInu i výsledků vyhledávání.

Poproste vaše zákazníky, aby vám napsali doporučení vašich produktů a služeb. Taková doporučení pak zaplní sekci vaší stránky, které se jmenuje „Lidé, kteří doporučují“.

Přidejte na vás web sociální tlačítko, podobně, jako byste to udělali v případě Facebooku, Twitteru nebo Google+. LinkedIn vám také umožní nastavit zde různé aktualizace.

Za zmínku také stojí, že za poplatek můžete na LinkedIn umisťovat informace o volných pozicích ve vaší společnosti. Ty se následně zobrazí v panelu „Kariéra u nás“ na stránkách vaší společnosti a stejně tak v seznamu volných pozic na LinkedInu.

Čtěte také:
→ 77% českých firem nepoužívá Facebook pro firemní komunikaci
Vedle Facebooku zná česká byznys komunita nejvíce YouTube a Google+. Twitter aktivně používají pouze 2 % z nich.
→ Jak sociální sítě mění komunikaci?
Sociální média obrátila naruby nahlížení společností na reklamu a marketing. Nyní mění i postupy, jakými najímají nové zaměstnance i jak komunikují s těmi současnými.

soutez_casestudy

→ Předchozí díl

Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.

Byl pro vás článek přínosný?