Hlavní navigace

Peter Ruchatz se stal novým marketingovým ředitelem ve společnosti Veeam

31. 7. 2013

Sdílet

Peter Ruchatz přichází do Veeam ze společnosti Salesforce.com, kde zastával funkci viceprezidenta pro marketing v regionu EMEA. Předtím strávil sedm let ve společnosti Microsoft, kde se věnoval field marketingu a produktovému marketingu. Pro Microsoft začal pracovat v Německu, poté vedl pět let marketing pro podnikové aplikace v Severní Americe a řídil globální produktový marketing včetně go-to-market strategie, konkurenceschopnosti produktů a stanovení jejich ceny. Ruchatz během své kariéry strávil také pět let v Boston Consulting Group, kde vedl strategické programy a programy provozní účinnosti pro klienty z technologického sektoru.

V téže době společnost Veeam oznámila výsledky hospodaření za II. čtvrtletí 2013, jde o nejúspěšnější kvartál v historii firmy se 100% meziročním růstem. Nejlepší hospodářské výsledky za šestiletou historii firmy přineslo především oznámení o vývoji nového produktu Veeam Backup & Replication v7.

„Nárůst počtu našich zákazníků, partnerů a zaměstnanců uspíšil také jmenování Petera Ruchatze do funkce ředitele marketingu společnosti Veeam. Se svými zkušenostmi z marketingu globálních technologických produktů a velkých značek bude Peter Ruchatz pro Veeam neocenitelným přínosem při zvětšování celosvětového tržního podílu společnosti v moderní ochraně dat,“ komentoval situace Ratmir Timashev, generální ředitel společnosti Veeam

Peter získal magisterský titul v oboru elektrotechnika na univerzitě RWTH v Cáchách a bakalářský titul v oboru obchodní administrativa na univerzitě Duale Hochschule Baden-Württemberg.

G+

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?