Hlavní navigace

Peter Ruchatz se stal novým marketingovým ředitelem ve společnosti Veeam

Sdílet

Alexander Lichý 31. 7. 2013

Peter Ruchatz přichází do Veeam ze společnosti Salesforce.com, kde zastával funkci viceprezidenta pro marketing v regionu EMEA. Předtím strávil sedm let ve společnosti Microsoft, kde se věnoval field marketingu a produktovému marketingu. Pro Microsoft začal pracovat v Německu, poté vedl pět let marketing pro podnikové aplikace v Severní Americe a řídil globální produktový marketing včetně go-to-market strategie, konkurenceschopnosti produktů a stanovení jejich ceny. Ruchatz během své kariéry strávil také pět let v Boston Consulting Group, kde vedl strategické programy a programy provozní účinnosti pro klienty z technologického sektoru.

V téže době společnost Veeam oznámila výsledky hospodaření za II. čtvrtletí 2013, jde o nejúspěšnější kvartál v historii firmy se 100% meziročním růstem. Nejlepší hospodářské výsledky za šestiletou historii firmy přineslo především oznámení o vývoji nového produktu Veeam Backup & Replication v7.

„Nárůst počtu našich zákazníků, partnerů a zaměstnanců uspíšil také jmenování Petera Ruchatze do funkce ředitele marketingu společnosti Veeam. Se svými zkušenostmi z marketingu globálních technologických produktů a velkých značek bude Peter Ruchatz pro Veeam neocenitelným přínosem při zvětšování celosvětového tržního podílu společnosti v moderní ochraně dat,“ komentoval situace Ratmir Timashev, generální ředitel společnosti Veeam

Peter získal magisterský titul v oboru elektrotechnika na univerzitě RWTH v Cáchách a bakalářský titul v oboru obchodní administrativa na univerzitě Duale Hochschule Baden-Württemberg.

G+

Našli jste v článku chybu?