Hlavní navigace

OKsystem se postará o zaměstnance řetězce Billa

24. 9. 2014

Sdílet

Společnost Billa provozuje v České republice přes 200 prodejen a zaměstnává zhruba 9000 lidí.  Jeden z nejrozsáhlejších obchodních řetězců z nadnárodní skupiny REWE požadoval nejen komplexní řešení, které by integrovalo jednotlivé personální a mzdové podnikové procesy, ale především osobní přístup dodavatele a otevřenost systému. 

„Náš systém OKbase je určen pro podniky všech velikostí, od malých až po veliké s celorepublikovou působností, jako je právě Billa. Zároveň se umíme přizpůsobit různým odvětvím podnikání – od výroby přes obchod a služby až po veřejnou správu. Naši zákazníci po nasazení našeho systému nejen výrazně ušetří na nákladech, ale hlavně zjednoduší a zefektivní řízení a administraci všech personálně mzdových procesů,“ říká Ivo Rosol, ředitel vývojové divize.

OKsystem je ryze česká, softwarová firma, působící v oboru ICT od roku 1990. Vedle řešení pro oblast řízení lidských zdrojů OKbase a OKmzdy vyvíjí také kryptografická řešení Babel pro zabezpečení informací a přenosů dat v mobilních zařízeních.

 

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality