Hlavní navigace

Virtuální operátoři mají milion klientů. Tesco Mobile překonal hranici 200 tisíc zákazníků

25. 9. 2014

Sdílet

Tesco Mobile jev kategorii virtuálních operátorů je na druhé příčce za Blesk mobilem, ale je v současnosti nejrychleji rostoucím virtuálem. „Když jsme letos překonali stovku, měli jsme 200 tisíc zákazníků jako jakousi pomyslnou metu,“ komentuje to Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „A tu jsme nyní zdolali mnohem rychleji, než jaké byly původně naše plány.“

Rychle rostou Tesco Mobile se snaží přicházet s atraktivními nabídkami. Takovou je i speciální zlatá edice SIM karet, se kterou lze vyhrát rok volání a psaní zdarma do všech sítí. Limitovanou edici Zlaté SIM je možné pořídit ve všech prodejnách Tesco nebo na e-shopu Tesco Mobile. Díky kombinaci se zákaznickou kartou Tesco patří nabídka Tesco Mobile mezi nejvýhodnější na domácím trhu předplacených karet, nabízí volání a SMS do Tesco Mobile zcela zdarma a do ostatních sítí jen za 1,25Kč/min a 0,75Kč/SMS.

Oba vítězové v segmentu virtuálních operátorů – Blesk mobil i Tesco Mobile – fungují v síti O2. Spuštění projektu virtuálních operátorů mělo především za cíl získat a obsloužit méně lukrativní zákazníky. Vyšší tarify, ať již za hovorné nebo za data, už operátoři svým partnerům tak snadno nepřepustili.

Čtěte také:
→ Máme virtuály a jsme šťastní
Nad léta zamračeným telekomunikačním nebem loni vyšlo slunce. Objevili se virtuální operátoři, navíc v množství nevídaném...
→ O2 nově s neomezenými tarify na pevných linkách
O2 přichází s nabídkou nového tarifu pro pevné linky Volání bez zábran, která kombinuje neomezené volání z pevné linky do fixních i mobilních tuzemských sítí s deseti hodinami volání zdarma do 26 zemí světa.

Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.

G+

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality