Hlavní navigace

Oracle představuje veřejný cloud, CRM v cloudu a sociální síť pro podniky

9. 10. 2011

Sdílet

Oracle Public Cloud je sadou integrovaných služeb, které zákazníkům a partnerům poskytují samoobslužný přístup na bázi předplatného k řešením Oracle Fusion Applications, Oracle Fusion Middleware a Oracle Database. Správa aplikací, jejich hosting a podpora probíhá plně v režii společnosti Oracle.

Sada Oracle Public Cloud zahrnuje následující služby: Oracle Fusion Customer Relationship Management (CRM) Cloud, Oracle Fusion Human Capital Management (HCM) Cloud, Oracle Social Network, Oracle Java Cloud a Oracle Database Cloud. Oracle Public Cloud je provozován na speciálně navrženém hardwaru společnosti Oracle. V rámci prostředí jsou k dispozici funkce, jako je správa a izolace zdrojů, výměna a integrace dat, správa whitelistů, bezpečnostní skenování a centralizovaný samoobslužný monitoring. Cena za používání Oracle Public Cloud má podobu měsíčního předplatného, přičemž každá ze služeb se účtuje nezávisle na ostatních.

Podnikové aplikace ve formě cloud computingu

Společnost Oracle představila CRM pro řízení vztahů se zákazníky poskytované ve formě cloud computingu: Oracle Fusion Customer Relationship Management. Novinka je součástí iniciativy Oracle Public Cloud. Řešení CRM na úrovni, které splňuje požadavky i velkých organizací, nabízí zákazníkům výhody konceptu SaaS (software jako služba) bez omezení, s nimiž se aplikace SaaS CRM dříve musely potýkat.

Data o zákaznících a produktech je nyní možné propojit a sdílet pro všechny procesy v rámci systému CRM. Veškeré procesy CRM v podniku lze konsolidovat do jediného centra, v němž jsou k dispozici všechny potřebné informace o zákaznících. V rámci iniciativy Oracle Public Cloud byly představeny rovněž aplikace Oracle Fusion Human Capital Management (řízení lidských zdrojů) a Oracle Fusion Talent Management (řízení talentovaných zaměstnanců).

Oracle Fusion HCM nabízí hlavní funkčnost tohoto typu aplikací a navíc mj. moduly pro řízení mezd a výhod zaměstnanců a údržbu jejich kompletních profilů. Změny funkcí jednotlivých zaměstnanců lze snadno propojit se systémy pro správu identit, a zjednodušit tak příslušné procesy.

Oracle Social Network

Nově uvedená platforma Oracle Social Network je sociální sítí určenou pro podnikové uživatele. Umožňuje jim spolupracovat jak v rámci firmy, tak i napříč firmami (například s dodavateli, partnery a zákazníky), sdílet informace, ale také lidi, s nimiž je výhodné spolupracovat, vůbec najít.

Platforma Oracle Social Network je schopna využívat dat z osobních profilů uživatelů na jiných sociálních sítí i ze systémů pro správu lidských zdrojů. Řešení sociální sítě je těsně integrováno také se sadou Oracle Fusion Applications. V rámci systému je k dispozici řada nástrojů pro spolupráci, například osobní profily, skupiny, záznamy aktivit, aktualizace statutů, diskusní fóra, sdílení dokumentů, webové konference nebo instant messaging. K systému lze přistupovat pomocí webového prohlížeče, nativní aplikace (klienty) jsou k dispozici i pro širokou škálu mobilních zařízení (iOS, Android,…). Uživatelé si mohou své prostředí účinně personalizovat a konfigurovat, například nastavit upozornění a filtry, které jim umožní soustředit se na opravdu klíčové informace.

Každý uživatel i firma mají v rámci prostředí k dispozici vlastní virtualizovanou instanci, což zajišťuje potřebné soukromí a zabezpečení informací. Veškeré procesy je možné zaznamenávat, uchovávat a použít pro audit zabezpečení. Platforma Oracle Social Network by měla zvýšit produktivitu například prodejních a marketingových týmů, pracovníků z oblasti lidských zdrojů nebo projektových manažerů.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?