Název společnosti | Asseco Solutions, a.s. |
---|---|
Ulice | Zelený pruh 1560/99 |
Město | Praha 4 |
info@helios.eu | |
Web | www.assecosolutions.com/cz/ , www.helios.eu |
Telefon | +420 244 104 111 |
Datové sklady | |
Realizace datových skladů | ano |
Dodavatel HW - název řešení | Asseco Solutions |
Dodavatel SW - název řešení | Asseco Solutions |
Referenční projekt (jméno zákazníka) | Elektrotechnický zkušební ústav |
Celkový počet zákazníků v ČR | 205 |
Rozložení projektů v procentech - malé podniky | 17 |
Rozložení projektů v procentech - střední podniky | 58 |
Rozložení projektů v procentech - velké podniky | 25 |
Realizace BI projektů | ano |
Business Intelligence | |
Název nabízeného BI produktu / řešení | HELIOS BI, BI Reporting.cz |
Tvůrce BI řešení | Asseco Solutions, Reporting.cz |
Samostatný produkt | ano |
Řešení, jehož je BI modul součástí | HELIOS iNuvio, HELIOS Nephrite |
Typická hodnota BI zakázky | 500 tis. Kč |
Minimální cena implementace včetně všech položek, bez HW (v tisících Kč) | 200 tis. Kč |
Minimální roční udržovací poplatky (v tisících Kč) | 3 000 Kč |
Typická doba implementace (v měsících) | 3 |
BI řešení určeno pro typ firmy | střední |
Počet všech instalací BI řešení v ČR (případně počet instalovaných modulů) | 205 |
Rozložení všech instalací v procentech - malé podniky | 17 |
Rozložení všech instalací v procentech - střední podniky | 58 |
Rozložení všech instalací v procentech - velké podniky | 25 |
Referenční BI projekt v ČR (jméno zákazníka) | Elektrotechnický zkušební ústav |
Rok implementace největšího projektu (zahájení) | 2020 |
Přínosy referenčního projektu (pro zákazníka) | Efektivní plánování a reporting |
3 další reference v ČR (jména firem) | KASKO, MERO, BIKERS CROWN |
Realizace projektů v oblasti BIG data | ne |
Počet zákazníků pro BIG DATA v ČR | |
BIG Data | |
Nejvýznamnější nabízená řešení – název | |
Referenční projekt - jméno zákazníka | |
Referenční projekt – rok implementace | |
Referenční projekt – objem zakázky (v tisících Kč) | |
Referenční projekt – popis nasazeného řešení a jeho přínosů pro zákazníka | -- |
Vytvořeno | 07.01.2011 12:23:29 |
Upraveno | 18.05.2022 16:20:12 |
Objednejte si zdarma náš pravidelný informační newsletter se souhrnem nejzajímavějších zpráv a článků.
Poskytovatel infrastrukturního softwaru Progress představil oznámil výsledky celosvětového průzkumu průzkumu Human-Centered Software Design: A State of the Marketplace Report. Z výsledků průzkumu také vyplývá, že v ČR 75 % respondentů z považuje vývoj aplikací zaměřených na člověka za mnohem důležitější než před dvěma roky, a to na podkladě obchodních aspektů a kulturních změn.
A 38 % respondentů uvedlo, že je to pro ně zásadní otázka a plánují v příštích 12-18 měsících investovat do aplikací zaměřených na člověka. Více píše třeba Computerworld.cz.
Více než polovina Čechů a Češek se dostala do situace, kdy se někdo snažil ukrást peníze z jejich účtu nebo platební karty. Nejčastěji se setkávají s podvodnými e-maily a SMS. Vyplývá to z výsledků nejnovějšího průzkumu technologické a platební společnosti Mastercard.
Na 15 procent účastníků průzkumu přiznává, že už se někdy skutečně stali obětí útoku kybernetických podvodníků. Dalších 31 procent respondentů uvádí, že osobně znají někoho, kdo tímto způsobem přišel o peníze.
České Radiokomunikace otevřely datové centrum Cukrák, které má kapacitu téměř 80 racků s investicí desítek milionů korun. Pro vybudování nového datového centra firma využila vlastní prostory v rámci vysílače Cukrák, které se uvolnily v souvislosti se změnou technologií potřebných pro vysílání. Aktuálně vybudované datové centrum Cukrák je už celkově osmým datovým centrem Radiokomunikací.
Únik dat z čínské bezpečnostní společnosti I-Soon částečně odhalil vnitřní fungování čínského národního hackerského programu. Společnost napojená na čínskou vládu aktivně útočila na vlády dalších zemí, ale i na domácí cíle. Společnost I-Soon se také prolamovala do chytrých telefonů vytipovaných obětí a využívala i různý hardware, například powerbanky, ke krádežím a sbírání citlivých dat. Chlubila se také schopností obejít dvoufaktorové ověřování a nabourat se do e-mailových účtů, účtů na sociálních sítích nebo získat přístup k SMS zprávám.
"I-Soon je ale opravdová firma, s marketingovými prezentacemi, řádnou dokumentací technologií a produktů a také informacemi o zákaznících a cílech,“ upozorňuje Daniel Šafář, Area Manager CEE regionu z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.
Lidé se od začátku dubna mohou pomocí občanky v mobilu prokázat policii v terénu, která se k ověřovatelům přidala tři měsíce před zákonným termínem. Aplikace eDoklady z dílny Digitální a informační agentury (DIA) má v telefonu již přes 350 tisíc uživatelů.
Kromě státních úřadů ji dobrovolně přijalo více než 550 subjektů, včetně krajů, obcí, městských částí a notářů.