Hlavní navigace

Lubor Vokrouhlický se stal marketingovým ředitelem Ness Czech

20. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: archiv redakce

Ness Technologies posílil český management a do svých řad přivítal nového marketingového ředitele Lubora Vokrouhlického (34). Jeho hlavním úkolem bude operativní a strategické posilování obrazu Ness Technologies jako lídra v oblastech systémové integrace, implementace i vývoje moderních řešení, outsourcingu a konzultačních služeb.

Vokrouhlický do Nessu přišel ze společnosti Adastra, kde po dva roky zastával funkci ředitele marketingu. Předtím působil pět let ve společnosti IBM jako Brand System Leader a Direct Marketing Manager. V Nessu využije bohaté zkušenosti v oblasti marketingového řízení, které si přinesl z řady úspěšných kampaní, na nichž se podílel a ke kterým patří např. adaptace „IBM Smarter planet“.

Je absolventem dvouletého programu „Leadership Development“ a v současné době studuje na Vysoké škole ekonomie a managementu mezinárodní marketing. Mezi jeho záliby patří nové technologie a sport, zejména potápění, lyžování a sportovní lezení. Ve volném čase se věnuje vzdělávacímu projektu pro děti, v rámci kterého vydal knihu, kterou zdarma rozdává v nemocnicích a dětských centrech.

Čtěte také:
→ Martin Kult a Břetislav Moc posilují management Ness Technologies
Společnost Ness Technologies představila nové členy svého vedení.

příloha_ovladnete_sva_data

Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.

G+

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku