Hlavní navigace

Amazon otevírá elektronické tržiště pro firemní zákazníky

6. 5. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Amazon.com (screenshot videa)
Společnost Amazon spustila online tržiště pro firmy, kde je možné pořídit vše od běžných kancelářských potřeb jako jsou tužky, obálky a sponky po specializované produkty jako je laboratorní vybavení, hydraulické lisy nebo náhradní součástky pro traktor.
Fred O'Connor 6. 5. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Společnosti, které využívají službu Amazon Business, získají dopravu do dvou dnů zdarma u objednávek nad 49 USD. V současné době na tržišti mohou nakupovat pouze americké firmy, ale nabízet své zboží na něm mohou dodavatelé z celého světa.

Amazon tržiště vytvořil na základě silné poptávky za strany podniků po možnosti online nákupů jakou mají spotřebitelé.

Tržiště se vyznačuje funkcemi uzpůsobenými podnikovému zásobování, například speciální ceny a množstevní slevy. Firmy si navíc mohou zakládat účty přístupné více lidem, začlenit do procesu zásobovací systémy třetích stran a aplikovat osvobození od daně.

Na tržišti se objeví pouze nabídka pro firmy zahrnující přes 250 milionů produktů. Zákazníci mezi nimi budou moci vyhledávat i podle kódů produktů od výrobců a distributorů.

Prodávající mohou uvádět své zboží v různých kategoriích jako je IT, potraviny a nápoje, kancelář, nástroje a laboratorní vybavení. Budou moci také zobrazovat certifikáty jakosti a odlišnosti, například zda výrobek vyhovuje průmyslovým standardům nebo zda pochází z chráněných dílen.

V uplynulém roce na stránkách Amazonu nakoupily miliony firemních zákazníků zboží za miliardy dolarů. Nejvíce jich bylo z oblasti průmyslové výroby, technologií, školství, podnikových služeb a zdravotnictví.

Současně se spuštěním portálu Amazon Business z internetu zmizí server AmazonSupply.com, který dodává instalatérské potřeby, úklidové prostředky a jiné průmyslové zboží. Po 13. květnu budou všichni návštěvníci těchto stránek přesměrováni na Amazon Business.