Hlavní navigace

Xerox vede na trhu řízených tiskových služeb v roce 2009

30. 9. 2009

Sdílet

Magický kvadrant je vlastní výzkumný nástroj společnosti Gartner, který graficky znázorňuje směřování a vyspělost trhu a firem, které na něm působí, a hodnotí je podle úplnosti jejich vize a schopnosti realizovat ji.

Xerox spolupracuje se zákazníky, jako jsou Procter & Gamble, Reuters, Enterprise Rent-A-Car, Dow Chemical nebo KeyCorp. Svým klientům společnost pomáhá snižovat provozní náklady až o 30 procent a lépe využít tiskovou infrastrukturu, do níž investovali, od kancelářského vybavení přes tisková centra až po virtuální pracovní prostředí

Nabídka Xeroxu v oblasti řízených tiskových služeb vychází z přesné metodologie Lean Six Sigma založené na analýze získaných dat a pomáhá zákazníkům lépe řídit oběh dokumentů ve firmě a řídit náklady spojené s jejich tiskem, sdílením a aktualizací. V malých firmách i v globálních podnicích optimalizuje Xerox používání výstupních zařízení, jako jsou tiskárny, faxy a kopírky, bez ohledu na dodavatele a podporuje řízení změn, takže se zaměstnanci mohou úspěšně přizpůsobit novým technologiím a pracovním procesům. Xerox rovněž pomáhá zákazníkům naplnit cíle v oblasti ochrany životního prostředí menší spotřebou papíru, nižší spotřebou energie a omezením odpadů.

Gartner poprvé představil kategorii řízených tiskových služeb ve svém magickém kvadrantu v loňském roce, aby poskytl poradenství svým zákazníkům, kteří hodnotí dodavatele a řešení řízených tiskových služeb.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?