Hlavní navigace

iŠanon je českým online řešením pro správu dokumentů

25. 6. 2012

Sdílet

Cílem projektu iŠanon je nabídnout veřejnosti službu, která nahradí klasické šanony. Klasická papírová podoba dokumentů zabírá místo a jejich prohledávání je zdlouhavé. iŠanon se snaží práci s dokumenty zefektivnit - dokáže je uchovávat, zpracovávat elektronická data a zvládá také fulltextové vyhledávání napříč všemi dokumenty.

Základní funkcí iŠanonu je správa dokumentů v podobě online datového úložiště. Mezi další vlastnosti patří vytěžování dat z dokumentů, díky němuž jsou veškeré elektronické dokumenty rozřazovány do zvolených složek/šanonů.

Příklad: stačí jednou zadat, kam se má zařadit vaše faktura za telefon a při dalším vyúčtování již systém sám předvyplní hlavičku daty z faktury a navíc zvolí i konkrétní umístění na základě dřívějších akcí. Kromě zmíněných funkcí je možné napojit iŠanon také na datové schránky, odkud se automaticky stahují veškerá data a zůstávají uchována ve vytvořené struktuře šanonů.

Každý uživatel si vytváří virtuální šanony a záložky při vkládání konkrétního dokumentu, takže celý systém je budován podle jeho potřeb včetně názvosloví a třídění. Celý systém je postaven na modulárním řešení, které umožňuje využívat jen to, co pro své podnikání konkrétní uživatel potřebuje. Základní funkcionalitou je správa dokumentů s možností vyhledávání, třídění a generování přehledů. Pokud však podnikatel zjistí, že by potřeboval pracovat s rezervačním systémem, není problém jej využít. Standardně je služba iŠanon nabízena ve třech cenových variantách, rozdělených podle délky předplatného - na 1, 6 nebo 12 měsíců.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?