Hlavní navigace

Mobilní aplikací roku 2014 jsou Mapy.cz

Sdílet

ali 20. 6. 2014

Kromě nejvyšší ceny si tvůrci odnesli další dvě ocenění v kategorii Novinka roku a Nejlepší UX mobilní aplikace.

Anketu Mobilní aplikace roku 2014 pořádá nezávislá podnikatelská síť Tuesday Business Network. Z nominační fáze, která probíhala od 3. do 31. března, vzešlo celkem 164 finalistů z řad českých a slovenských aplikací. Odborná porota je následně rozdělila do jedenácti kategorií. Internetová veřejnost pak svými hlasy od 22. dubna do 19. května rozhodovala o konečném umístění v jednotlivých kategoriích. Do hlasování se zapojilo rekordních 12 393 uživatelů internetu.

Absolutním vítězem ankety a Mobilní aplikací pro rok 2014 se stala aplikace Mapy.cz od společnosti Seznam.cz. Ta kromě nejvyššího ocenění získala prvenství také v dalších dvou kategoriích: Novinka roku za kompletní přepracování aplikace a inovace a speciální ocenění Nejlepší UX mobilní aplikace.

Výsledky ankety Mobilní aplikace roku 2014

  • Aplikace pro lepší svět – Potraviny na pranýři (Futura Soft)
  • E-commerce aplikace – Alza.cz (Alza.cz)
  • Hry – Dead Trigger 2 (MadFinger Games)
  • Klientský servis – Můj Vodafone (Vodafone)
  • Média – ČT sport (Česká televize)
  • Nejlepší tabletová aplikace roku – Tabletový týdeník Dotyk (Tablet Media)
  • Novinka roku – Mapy.cz (Seznam.cz)
  • Životní styl – FDb.cz TV Kino Filmy (Filmová databáze)
  • Mobilní aplikace roku 2014 (absolutní vítěz) – Mapy.cz (Seznam.cz)

Hodnocení odborné poroty

  • B2B aplikace – mForce (Mforce)
  • Marketingová inspirace – ZOH 2014 (Anywhere)

Zvlášení cena ExperienceU

  • Nejlepší UX mobilní aplikace – Mapy.cz (Seznam.cz, a.s.)

Zaujal vás tento článek?
Zaregistrujte se k odběru našeho e-mailového newsletteru. Každý týden tak pohodlně získáte přehled o důležitých událostech v IT branži.

Čtěte také:
→ Seznam.cz připravuje inovované portfolio mapových služeb
Seznam.cz v dubnu spustí Mapy.cz v nové podobě, která zjednoduší přístup ke speciálním mapovým sadám. Postupně se objeví i nové speciály, jako třeba vodácké mapy nebo haptické mapy pro nevidomé.
→ SEM: výdaje za reklamu v mobilním vyhledávání porostou
Inzerenti sledují uživatelské trendy.

G+

Našli jste v článku chybu?