Nové uživatelské rozhraní verze 3.0 nabídne intuitivnější navigaci a rychlejší práci se systémem, což inzerentům umožní ušetřit až 40 % času a zvýšit tak efektivitu při práci s Google AdWords. Tato verze přináší inzerentům vylepšené nebo zcela nové funkce - například Simulátor nabídek, který umožňuje rozhodovat se efektivněji a přesněji a docílit tak požadovaného výsledku. Na třetí verzi Google AdWords přejdou všichni inzerenti v polovině srpna 2009.
Google AdWords je reklamní systém v podobě on-line aplikace, prostřednictvím kterého inzerenti monitorují a spravují své online kampaně. Nabízí reklamu jak ve vyhledávání Google, tak i v obsahové síti Google. Systém zahrnuje celou řadu reklamních formátů (včetně textových, grafických a videoreklam) a umožňuje snadné sledování jejich výkonu a zásahu. Na trhu je Google AdWords od roku 2000 a nyní je dostupná jeho třetí verze.
Nová verze programu byla navržena na základě připomínek od inzerentů a testována byla od listopadu 2008. Na novou verzi přejdou všichni inzerenti do poloviny srpna 2009. Ta je nyní vybavena snadnější a přehlednější navigací, lepším přístupem k informacím a novými nebo vylepšenými funkcemi - například grafy výkonu, statistiky vyhledávání, filtry pro zobrazení, rozšíření o lokalitu u zobrazení inzerátu pro jejich vyšší relevanci a další.
V České republice jsou v rámci Google AdWords zastoupené zejména sektory jako technologie, finance, cestovní ruch a maloobchod. Tento reklamní program nabízí i zásah cílového publika v zahraničí (díky vyhledávači Google a obsahové síti Google), což přináší výhody zejména českým exportérům.
Více o programu AdWords se můžete dozvědět na http://www.google.com/adwords/newinterface/ nebo pokud se zaregistrujete na bezplatném online semináři http://sites.google.com/site/newinterfacewebinars/. Zároveň můžete získat více informací ve Fóru nápovědy na adwords.google.cz.